Hier het verhaal wat de heer O. van restaurant ‘t Hemelrijck uit Beuningen wilde delen over zijn ervaringen met 1xs. Misschien kunt u zich ook vinden in deze;

 

Dhr. O. : ‘ ja, het begon eigenlijk in 2017 toen ik kans zag om een mooi pand annex zalencentrum te bemachtigen op een mooie locatie. Internet en netwerken was iets waar ik als horecaondernemer niet echt bij stilgestaan heb. Maar al gauw kwam ik erachter dat ik iemand moest hebben die de kleine zorgen van mij af kon nemen en in duidelijke taal voor mij uitleggen wat nu de beste opties waren. Zo zat ik met een kassa systeem aangesloten op een netwerk en pinautomaten via wifi. Daarnaast had ik op mijn kantoor natuurlijk ook een internetverbinding nodig en kreeg ik te maken met beveiliging van het pand.

Omdat het een nogal vrij fors pand met nodige oppervlakte is wil je toch zorgen dat alles op elke plek die je nodig hebt werkt. Zo kon het natuurlijk zijn dat wanneer de zaal werd bezet daar ook apparatuur aanwezig moet zijn met natuurlijk ook de verbindingen die daar bij horen.

Wat ik heb geleerd uit helaas wat pijnlijke ervaringen is dat je juist op dat gebied wat voor jezelf niet zo vanzelfsprekend is, om daarop te bezuinigen. Maar toch heeft 1xs daar heel goed in meegedacht.

Mijn passie ligt zelf uiteraard bij mijn gasten en die wil ik ook kosten wat het kost voorzien van alle mogelijkheden. Dus van wifi op de zaak tot het online kunnen reserveren is voor mij een must. Daarnaast wisselen we natuurlijk vaker van menukaart en dat wil je ook op tijd op je website hebben.

Het reserveringssysteem die 1xs heeft opgezet in mijn website is voor mij een van de belangrijkste onderdelen die ik gebruik. Het gemak voor mijn gasten maar natuurlijk ook voor mij is hierdoor een enorm succes. Wanneer ik nog niet op de zaak ben en krijg een melding op mijn telefoon dat er een nieuwe reservering is voor vanavond dan kan ik deze direct bevestigen. Nou ja dat wil zeggen als ik uit mijn hoofd weet dat er plek is. Maar de vrijheid die ik heb om hiermee om te gaan is voor mij een belangrijke aanwinst. Daarnaast is het natuurlijk ook interessant om eens in de zoveel tijd  te kunnen inzien wie er nu allemaal gereserveerd hebben de afgelopen tijd en wie er vaker komen. Want ja, vaste gasten hebben bij mij natuurlijk een speciaal plekje. Op basis daarvan kan ik die weer een bedankje sturen met de feestdagen of een nieuwsbrief.

De reden waarom ik ooit voor 1xs heb gekozen weet ik eigenlijk niet meer zo goed maar ik heb er geen moment spijt van gehad. De service is nog ouderwets. Gewoon bellen ook al is het in het weekend als je een probleem hebt. Deze mensen weten hoe de horeca in elkaar zit en wat het betekent als er op een druk moment een probleem opspeelt. Nee zoals ik zeg nooit spijt van gehad!’